Aktuality

Pardubický kraj - zprovoznění systému hlášení týdenních potřeb ochranných prostředků
05.05.2020 | Prezident

Níže předáváme infromace Pardubického kraje

Aktualizace dne 5.5.2020

Informace odboru zdravotnictví Krajského úřadu Pardubického kraje

Systém hlášení týdenních potřeb ochranných prostředků bude ukončen hlášením ve středu dne 6. 5. 2020 v 17:00 hod. pro týdenní potřeby na 20. týden. Dodávky budou vykryty dle možností s ohledem na stav zásob OOPP.

Po ukončení nouzového stavu bude nutné zajišťovaní OOPP z vlastních zdrojů.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace dne 17.4.2020

Tabulku prověřených dodavatelů ochranných prostředků naleznete ze dne 17.4.2020 naleznete zde

---------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace dne 14.4.2020

E-mailem ze dne 2. dubna 2020 jsme Vás informovali o zprovoznění elektronického systému hlášení potřeb ochranných prostředků - viz níže a odkaz zde:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=_O0eUXEiuUKn0M_8oO2FPFsFsI4Nl4RJgpuWIQeF6u5UMlBFTjUxMEYzSFoxMjZOTkVYVUFZV01OMi4u

Chtěli bychom připomenout, že uzávěrka žádostí na 17. týden (od 20. 4. do 24. 4. 2020)  je ve středu 15. 4. 2020 do 17:00 hodin. Je nutné prosím neprodleně kontaktovat sms zprávou, mailem, telefonicky všechny poskytovatele zdravotních služeb v rámci Vašeho příslušného okresu.

Pardubický kraj posuzuje množství a druhy osobních ochranných pracovních prostředků zadávaných do elektronického systému, které v některých případech neodpovídaly charakteru jejich použití ani přiměřenosti požadovaného množství na týden. V budoucnu toto může být předmětem vyžádání podrobného zdůvodnění.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace dne 8.4.2020

Na základě shromáždění dat z prvního kola (uzávěrka objednávek k 3. 4. 2020 k 10:00 hodin) došlo k drobné úpravě a zpřesnění v systému. Nadále ale platí, že se požadované množství a typy z jakéhokoliv důvodu nevykryté v dodávkách v aktuálním týdnu nepřevádí do dalšího týdne a je třeba je objednávat (= zadávat) znovu:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=_O0eUXEiuUKn0M_8oO2FPFsFsI4Nl4RJgpuWIQeF6u5UMlBFTjUxMEYzSFoxMjZOTkVYVUFZV01OMi4u

Objednávkový systém se netýká stomatologů a lékáren = řešeno přímo Ministerstvem zdravotnictví ČR.

Rovněž bychom chtěli připomenout, že Pardubický kraj posuzuje množství a druhy osobních ochranných pracovních prostředků zadávaných do elektronického systému, které v některých případech neodpovídaly charakteru jejich použití ani přiměřenosti požadovaného množství na týden. V budoucnu toto může být předmětem vyžádání podrobného zdůvodnění.
Je nutné prosím neprodleně kontaktovat sms zprávou, mailem, telefonicky všechny poskytovatele zdravotních služeb v rámci Vašeho příslušného okresu, že uzávěrka žádostí na 16. týden (od 13. do 19. 4. 2020)  je ve středu 8. 4. 2020 k 17:00 hodin.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dnem 1. 4. 2020 je spuštěn elektronický systém hlášení potřeb ochranných prostředků v Pardubickém kraji. Přístup k formuláři hlášení potřeb OOP je zveřejněn na webové stránce Pardubického kraje http://www.pardubickykraj.cz/.

Elektronický systém hlášení potřeb ochranných prostředků je určen především pro poskytovatele zdravotních a sociálních služeb a pro zajištění oblasti školství. Systém hlášení potřeb se netýká stomatologů a lékáren. Systém je nastaven na tvorbu hlášení potřeb vždy na jeden týden. Plnění přijatého hlášení potřeb v plném rozsahu není pro Pardubický kraj závazné. Hlášení je podklad pro redistribuci centrálních dodávek ochranných prostředků. Objektivita potřeby bude Pardubickým krajem hodnocena a kontrolována během i po skončení krizového zásobování OOPP poskytovatelům služeb. Celé nesplněné hlášení potřeb,  ani jeho nesplněná část pomůcek se do dalšího týdne nepřenáší. Tudíž je nutno si v dalším týdnu hlášení potřeb opakovaně vyplnit.

S ohledem na současnou výjimečnou situaci a v zájmu co nejrychlejší realizace využívá Pardubický kraj pro evidenci potřeb ochranných pomůcek volně dostupnou aplikaci, kdy není možné s poskytovatelem této aplikace upravit práva a povinnosti související se zpracováním osobních údajů. Z tohoto důvodu Pardubický kraj nastavil příslušný formulář tak, aby obsahoval minimum osobních údajů, čímž je eliminováno jejich případné zneužití. Osobní údaje uvedené v tomto formuláři budou ze strany Pardubického kraje jako správce osobních údajů použity výhradně k činnostem souvisejícím s distribucí ochranných prostředků. Podrobnosti o správě a ochraně osobních údajů naleznete na stránkách Pardubického kraje.

Poznámky k vyplnění: Vyplňujte požadavky vždy jen na jeden týden a v reálném množství pro potřebu na týden.

https://www.pardubickykraj.cz/aktuality/106696/kraj-spousti-objednavkovy-system-pro-prakticke-lekare-lekarnici-a-zubari-budou-zasobeni-svymi-komorami

  Soubor Velikost
Systém evidence OOPP.PDF 130.2 kB